Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Vi anbefaler

Til kassen
Total: 0,-
Fri frakt ved kjøp over kr 1000,- | Fri retur | 30 dagers åpent kjøp
Fri frakt ved kjøp over kr 1000,-
| Fri retur

Bytte og Retur

Hvordan returnerer jeg en vare?

Det er selvsagt lov å ombestemme seg. Ønsker du å returnere en vare (uansett årsak). Pakk inn varene, legg ved returskjemaet/legg ved en lapp med ordrenummer og grunn til retur og klistre på returetiketten du fikk med i pakken.

Når vi har mottatt varen er det opptil 7 dager behandlingstid. Varer som blir sendt i oppkrav til oss, vil ikke bli hentet. 

OBS: Undertøy og gassbokser kan ikke byttes eller returneres.

Bytte av varer

Vi har har gratis bytte, og spanderer både returfrakten, og frakten av ny vare fra oss til deg hvis du bruker vår ferdigutfylte returetikett. Ny vare bestiller du enkelt og greit i nettbutikken. Legg ved en kommentar om at der et bytte så justere vi prisen og fjerner eventuell fraktkost.


Hvilke rettigheter har jeg som kunde om jeg ønsker å returnere en vare?

I henhold til angrerettloven av 21.des. Nr.105 2000, har du rett til å heve kjøpet uten å oppgi noen grunn, innen 14 dager etter kjøpet. Dette forutsetter at vi som selger har oppfylt vår opplysningsplikt iht. angrerettloven, og varen og angrerettskjema er mottatt (dette blir automatisk sendt ut på e-post). Dersom vi ikke oppfyller vår opplysningsplikt, eksempelvis unnlater å overlevere angrefristskjemaet senest ved levering av varen, utvides fristen til tre måneder.

Du må gi beskjed til oss dersom angreretten benyttes. Dersom du vil benytte deg av angreretten, må varen være ubrukt og i original stand og i orginal emballasje (denne må være uskadet og ikke teipet. Bruk en eske eller en pose utenpå orginalembalansjen). Dersom vi har montert ski med bindinger på oppdrag fra deg, ansees disse ikke lenger som i original stand. Bindingsmonteringen er individuelt tilpasset, og er en permanent endring av skienes tilstand utføres på kundens vegne. Således kan ikke angrerett benyttes her. 

Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ingen formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig. Vi anbefalerat du sender en epost til kundeservice@derute.no 

Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, plikter selgeren å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker. Returkostnader må imidlertid forbruker bære, med mindre selger har misligholdt avtalen eller selger i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, om den bestilte varen ikke var tilgjengelig.

 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven