1000 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Kundeklubbfordel: 60 dagers åpent kjøp og fri retur

Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter

Vi anbefaler

Til kassen
Total: 0,-
Kundeklubbfordel: 60 dagers åpent kjøp og fri retur

Ofte stilte spørsmål

Nedenfor finner du svar på noen av de vanligste spørsmålene vi får. Finner du ikke svaret på ditt spørsmål hjelper kundeservice deg mer enn gjerne! Ring 974 01 564 eller send en epost her

 

ORDRE OG LEVERING 

Når sendes min ordre?

Såfremt produktet er lagerført gjør vi vårt ytterste for å sende ordren av gårde neste arbeidsdag innen 11. Har du bestilt ski med montering må du regne med noe lenger behandlingstid. 

Hvorfor har jeg ikke mottatt ordrebekreftelse?

Vi sender alltid ut en ordrebekreftelse, dersomom du ikke har mottatt denne så sjekk gjerne i søppelpost, alternativt kontroller din angitte e-post adresse. Skulle det være at den ikke har kommet frem, kontakt oss - så hjelper vi deg med en ny.

Har dere sendt min ordre?

Så fort din ordre har blitt pakket og sendt vil du få en e-post fra oss. Denne eposten inneholder også et sporsingsnummer, slik at du kan spore forsendelsen. 

Kan jeg endre leveringsadresse på min bestilling?

Det er dessverre ikke mulig å endre leveringsadresse etter bestilling. 

Kan jeg legge til produkter i min bestilling?

Da de fleste av våre ordre sendes senest hverdagen etter så anbefaler vi at du legger en separat bestilling. Men, dersom du er lynrask - så løser vi det meste :) 

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Les mer og retur her

 

BETALING

Hvordan får jeg en kvittering?

Ordrebekreftelse = kvittering. Den skal du ha mottatt ved bestilling. 

Jeg har ikke fått faktura?

Faktura sendes ut via Klarna.no. Har du ikke fått den? 1. Sjekk spam. 2. Logg inn i Klarna-appen. 3. Kontakt oss 

Når får jeg tilbake mine penger ved en retur?

Når din retur registreres hos oss så krediteres ditt kjøp. Avhengig av valgt betalingsmetode kan det drøye opptil 12 arbeidsdager før pengene er tilbakebetalt, men vanligvis så går det mye raskere enn det.

ØVRIG

Har dere en fysisk butikk?

Vi har et showroom på Hvalstad. Her er du hjertelig velkommen innom for en hyggelig prat. 

Selger dere til utlandet?

Nei, det gjør vi vanligvis ikke. Vi kan gjøre et unntak ved større bestillinger fra bedrifter. Send gjerne en forespørsel.

Har dere prisløfte?

Det er viktig for oss at du som kunde skal være trygg på at vi alltid har gode priser. Derfor har vi prisløfte på alle våre varer. Vi gjør vårt beste for å hele tiden holde riktig prisnivå i forhold til markedet, men skulle du likevel finne et produkt vi fører (produktet må ha identisk produktnummer), til en lavere pris i en annen nettbutikk, vil vi justere prisen på ordren din til det samme beløpet. Vårt prisløfte gjelder både før og under bestilling (ikke etter varen er sendt). For å justere beløpet på din ordre trenger vi en link til produktet i nettbutikken du har funnet varen. Denne linken kan du legge inn som en kommetar på ordren, eller du kan ta kontakt med oss på post@derute.no. Den konkurrerende nettbutikken må være norsk og ha lager i Norge. I tillegg må de ha varen det gjelder på lager. 

Hvordan får jeg informasjon om kampanjer og andre tilbud?

Du kan melde deg på vårt nyhetsbrev lengst nede på vår hjemmeside. Da går du aldri glipp av når vi har kampanjer eller gode tilbud

Hvordan avregistrerer jeg meg fra nyhetsbrev?

Det er bare å se lengst ned i e-posten og trykke avregistrer. Skulle du angre deg så er det bare å registrere på nytt.

 

 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven